Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-10-26, 13:27   #1
 
DamageINCs avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 861
Sharp$: 4014
Standard

£50/€50/$50 freebet @ Canbet


First Bet Insurance

English Premier League – Saturday 27 October

Place a 1x2 or Asian Handicap bet on any EPL match played this Saturday.

If your 1st bet loses, Canbet will refund your losing bet up to £50/€50/$50 (this offer applies to your very first 1x2 or Asian Handicap bet placed on one EPL match played this Saturday only)*

Promotional code: FBI2710

*First Bet Insurance EPL Terms & Conditions »
Spoiler:

Maximum bonus for any Money-Back Special is £50/€50/$50, per account, per match, and will be credited within 72 hours of the match being resulted.
Only the very first wager placed on the selected league and match date will apply to this offer, multiple betting is not included.
In order to receive this bonus, players must have opted-in by entering the relevant promotional Code on the "My Account" page of the website prior to the start of the match.
Free Bets cannot be used in conjunction with this promotion i.e. bets placed via the Free Bet menu are not eligible.
In the event of a player not taking the field or a cancelled/postponed match, the affected Money-Back Special/s will be deemed void.
Standard Canbet Terms and Conditions apply.


http://www.canbet.com/whatsnew/moneyback-specials.aspx
__________________
Following our instinct not a trend
go against the grain until the end
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Soap (+4)
DamageINC är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-26, 13:58   #2
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 1 489
Sharp$: 3466
Standard

Ber om ursäkt om jag är lite trög nu men får man tillbaks pengarna som ett freebet eller får man tillbaks de i "vanlig form"?
kusagwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-26, 15:47   #3
 
DamageINCs avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 861
Sharp$: 4014
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kusagwa Visa inlägg
Ber om ursäkt om jag är lite trög nu men får man tillbaks pengarna som ett freebet eller får man tillbaks de i "vanlig form"?
Bra fråga, hittar inte någonstans där det specificeras. Som det är formulerat dock skulle jag tro att detta är freebetet och du får tillbaka "riktiga pengar" (till skillnad från att nästa bet skulle bli freebetet). För mig spelar det inte någon större roll då jag använder Canbet såpass mycket ändå.
__________________
Following our instinct not a trend
go against the grain until the end
DamageINC är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-26, 15:53   #4
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 1 489
Sharp$: 3466
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av DamageINC Visa inlägg
Bra fråga, hittar inte någonstans där det specificeras. Som det är formulerat dock skulle jag tro att detta är freebetet och du får tillbaka "riktiga pengar" (till skillnad från att nästa bet skulle bli freebetet). För mig spelar det inte någon större roll då jag använder Canbet såpass mycket ändå.
Tack för svaret. Är inte kund där än men ska nog regga mig men är inte sugen på att få ett freebet att föra över till betfair, hellre då alla pengarna tillbaks så man kan spela som vanligt med de istället.
kusagwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-26, 16:07   #5
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 1 489
Sharp$: 3466
Standard

Kan passa på att ställe en fråga till när jag är igång:

Vilken kategori av spelbolag tillhör de?

a. Nöjesbolag som erbjuder AH (typ Bet365, Ladbrokes och BetVictor)

eller

b. Seriösa bolag som erbjuder AH (typ SBO, 188, Pinnacle) ?

2. Är Canbet skattefritt eller är Canbet precis som SBO lokaliserade på Isle of Man?
kusagwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-26, 16:28   #6
 
DamageINCs avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 861
Sharp$: 4014
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kusagwa Visa inlägg
Kan passa på att ställe en fråga till när jag är igång:

Vilken kategori av spelbolag tillhör de?

a. Nöjesbolag som erbjuder AH (typ Bet365, Ladbrokes och BetVictor)

eller

b. Seriösa bolag som erbjuder AH (typ SBO, 188, Pinnacle) ?

2. Är Canbet skattefritt eller är Canbet precis som SBO lokaliserade på Isle of Man?
Seriöst bolag. Erbjuder AH, inga limiteringar. De köper odds av SBO som jag har fattat det och ligger alltid på deras odds eller någon punkt under. Stor fördel att de ska vara skattefria då de bedriver verksamheten från London. Detta är för övrigt första gången jag ser att de har ett erbjudande som detta (bonus/freebet) på de 1½ åren jag varit kund där.
__________________
Following our instinct not a trend
go against the grain until the end
DamageINC är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-26, 17:45   #7
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 1 489
Sharp$: 3466
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av DamageINC Visa inlägg
Seriöst bolag. Erbjuder AH, inga limiteringar. De köper odds av SBO som jag har fattat det och ligger alltid på deras odds eller någon punkt under. Stor fördel att de ska vara skattefria då de bedriver verksamheten från London. Detta är för övrigt första gången jag ser att de har ett erbjudande som detta (bonus/freebet) på de 1½ åren jag varit kund där.
Tack för svaret återigen. Skickade mail till deras kundservice på vilket sätt man för tillbaka pengarna vid eventuell förlust. Kommer kopiera in svaret senare. Fast lite dåligt att de inte har en livechat.
kusagwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-26, 19:53   #8
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av DamageINC Visa inlägg
Seriöst bolag. Erbjuder AH, inga limiteringar. De köper odds av SBO som jag har fattat det och ligger alltid på deras odds eller någon punkt under. Stor fördel att de ska vara skattefria då de bedriver verksamheten från London. Detta är för övrigt första gången jag ser att de har ett erbjudande som detta (bonus/freebet) på de 1½ åren jag varit kund där.
Stämmer delvis. De limiterar.
Minns inte exakt vad jag var nere i men kring 30 euro sattes taket i stora marknader sedan övergav jag dom.
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-26, 21:01   #9
 
DamageINCs avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 861
Sharp$: 4014
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KP Visa inlägg
Stämmer delvis. De limiterar.
Minns inte exakt vad jag var nere i men kring 30 euro sattes taket i stora marknader sedan övergav jag dom.
Ok, det är vad jag har hört av andra samt att de skrev någonting i stil med "Welcomes High Rollers" på sin hemsida förut. Nu hittar jag bara: "Here you will find markets consistently better in value than other online bookmakers. Our unique bookmaking approach, low margin-high volume allows us to provide you with the best odds at the highest limits."

Var de lika snabba som plojbolagen med limiteringen eller en aning softare?
__________________
Following our instinct not a trend
go against the grain until the end
DamageINC är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-26, 22:10   #10
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 1 489
Sharp$: 3466
Standard

Fick följande svar på om hur man får tillvals de pengarna om bettet blir en förlust. Hi kusagwa

Thanks for your email. Should your entire bet lose you will receive your stake back. Your stake will be returned to your account balance, therefore you may use those funds to place any bet you wish. 

Regards

Alex 

Skönt att man inte får pengarna tillbaka som ett freebet
kusagwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td